Presentation

Hej, jag som driver denna bloggen heter Elin Rocksjö!
Jag bor på landet, med eget stall.Jag är intresserad av fotboll och ridning.
Jag har två ponnyer som heter Sysser c-ponny och Thell Well c-ponny. Sysser ska hyras ut i vinter p.g.a ingen tid.Thell Well tränar och tävlar jag regelbundet. Thell Well kallas även Thelma, och Sysser för Sissel! Sissel har jag och min syster haft i 4 UNDERBARA år. men jag ville komma vidare i hoppningen så jag valde att köpa en ny C-ponny, Thelma då asså ;). Thelma har jag haft i snart ett år, så sjukt mycket skillnad är det! när hon kom hade hon inte ridits ordentligt på ett helt år, fast innan det har hon tävlat rättså höga klasser inom hoppningen och dressyren. Vi är fem i familjen. Jag har en syster, Ida (hennes blogg hittar du HÄR!) Hon har en söt ponny vid namn Seagrams Refinement, (kallas Sigge) som hon tävlar i hoppning. En ungponny på fem år, D-ponny. En envis liten sak! Sen har jag en bror, Hampus. Som inte alls är intresserad av hästar bara cross! Sen har jag min underbara mamma som heter Anette, fast alla kallar henne Nettan typ. Hon hjälper mej med allt. hon har vart häst intresserad hela hennes liv! så det är tack vare henne som jag rider idag. Sen har vi min pappa, Peter. Han är hovslagare och det passar ju väldigt bra när vi har 6 hästar här hemma! han följer med på alla tävlingar, och hjälper till mycket oså. Sen har vi ju sex unerbara hästar! eller fem av om är våra, en är min mosters, Frida! (hennes blogg hittar du HÄR!) Vi har en Shettis som heter Ronja, världens underbaraste och gosigaste lilla ponny! haha, bara 99 cm hög! sen har vi en nordsvensk,Loke, som är min pappas körhäst men som vi även rider ut på! Och jag har två c-ponnyer, Sysser (Sissel)en läromästare som vi haft sen 2007! en c-ponny, 133 cm. hon är världens bästa häst verkligen, aldrig träffat en snällare. sen har vi min andra c-ponny Thell Well (Thelma) som är hur underbar som helst! 136 cm hög. som jag snart har haft i ett år, om nån vecka bara! hon har tävlat upp till LB vad jag vet, men har säkert tävlat högre klasser innan! när jag köpte henne så var hon inte riden ordentlig på ett år! sån stoooooor skillnad är det! hur fin som helst har hon blivit. en riktigt envis pony, men om jag är betämd och positiv så hoppar hon allt! än så länge har jag bara tävlat LC, med placeringar. sen har vi Lillen min mosters häst. en nordsvensk travare. jättesnäll!
här kommer lite bilder på dom!

Thelma :) 
Sissel <3

Söta Thelma igen!

Ronja <3

Ida och Sigge!

hihi, Loke <3
jag och Lillen!

sista bilden fick bild på mej, haha!

förresten så har Linnea Hallgren fixat designen, ( hennes blogg HÄR) Tack!
men skriver mer sen, ha det bra!
(bara så ni vet kommer inte bloggen BARA handla om hästar, även min vardag oså!)

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med en ny blogg. =) Vilken bra presentation förresten. Superfina bilder!!!

Kram

2011-10-12 @ 09:22:50
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com/
Postat av: ellen

Elin jätte fina bilder på hästarna och dig!! <3 <3

2011-10-16 @ 10:29:50
URL: http://hopepeaceandlove.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Elin jätte fina bilder på hästarna och dig!! <3 <3

2011-10-16 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0