Never mind, I'll find someone like you.

skulle ju ha lagt ut bilderna från fotningen i skogen, men det får bli imon eller på lördag. För internet är SJUKT segt. så har inte tålamod att vänta, hehe.
men idag har det inte hänt så värst mycket, skolan va helt okej. Iaf gympan ! :D älskar när det är slappt, så man slipper bli varm, hehe. sen gick jag och söta clara till macken och köpt snickers!!! älska! sen hem och åt och lite så. sen data, sen rida! red Sissel i en halvtimme kanske. mest skritt och trav. hon har ju vart halt. pappa har kollat upp det, och det var ingen böld iaf, men vi tror det har vart en sträckning, men nu är det bra iaf! lite stel bara. Sen rida thelma! tränade ju hårt igår så red bara i 20 min kanske. jävlar vad hon sprang, (överenergi? ja tack!) haha hon bara sprang som fan ända hem, så slutade med att jag fick hoppa av och leda henne, haha. men det gick bra tills hon fattade att vi var på väg hem. men ah, nu taggar vi till tävlingen på lördag, på JFK! LD+5 (75) och lagklass LC+5 (85). tagga! nu ska jag ut och ta in mina hästar och ge dom mat! kanske bloggar mer sen, men har det bra så länge!
jag och Loke på bilden, älskar denna hästen!

Kommentarer
Postat av: Clara

Min finaste elin ilu§

2011-10-13 @ 20:55:12
URL: http://claraornskog.blogspot.com
Postat av: Clara

Min finaste elin ilu§

2011-10-13 @ 20:55:44
URL: http://claraornskog.blogspot.com
Postat av: Frida

Jättefin bild på dig o Loke. Bästaste myshästen!!! =)

Kram

2011-10-14 @ 10:59:04
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0