LAGG

har int bloggat på länge för vårat internet har laggat sjukt mycket.
men igår va vi iaf vista och hoppade lite! det var jättekul!
jag hoppa LB (90 cm) vi fick bara ett skutt, underbar var thelma!
hoppade en liten bana, en kombination, och två räcken. Har väldigt svårt med räcken, vi kommer alltid för nära, och då river, eller stannar vi. Övade också på att byta galopp, över en bom i mitten. Vi får nästan alltid korsgalopp, och då blir det oftas jättekonstiga hopp eller så blir det ett stopp. korsgalopp kan hon bara hoppa om det är lågt, men i LC-LB så måste hon har rätt galopp! men jag är sjukt nöjd över hoppningen. gjorde lite imhoppnings svängar oså. Min syster var med på sin ponny Sigge, dom hoppade 1,25! Asbra gick de! och han är ju bara 5 år så ah. han tvekar typ aldrig på ett hinder :o. jättefint! Vi hade med kameran, men det var jättedåligt ljus, så det blev bara några bilder. men nu ska jag redigera lite från i förrgår! vi fotade ju lite i skogen då, lägger upp dom sen, pusshej så länge!
elinrocksjö.

Kommentarer
Postat av: Linnea

söt! <3

2011-10-14 @ 10:03:31
Postat av: Hemlig beundrare som du känner ;)

Fin är du / en kille från kax

2011-10-15 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0