fullt upp!

har nte kunnat blogga för jag har haft fullt upp i helgen!
fredags va me Ellen och titt apå bandy! askul!
lördag öppet hus på ribba, så var med ida oså :D
sen hem och åka till farmor! han inte rida i lördags + att de var älgjakt...
sen hos farmor så gick vi till stan!  :D
asgött, köpte: ett par svart byxor, en assnygg tröja, tre ringar, massa godis och fick en halsduk av farmor! :D
jättenöjd över det jag köpt!
sen sova hos farmor :D
jättemysigt, var där med min syster.
kollade på teve och sen sova!
idag (söndag) gick vi ut en runda, köpte mat och sen hem, laga mat sen äta :D
sen kom mamma och hämtade oss, nu sitter jag och kollar på världshoppning!
bloggar mer sen efter ridturen, pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Mormor & Frida

Vad kul att ni hade det trevligt i stan hos farmor. =)

Kram

2011-10-25 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0