elinrocksjö'

hej, inte bloggat nåt idag, har vart hos maja ! :D
var där med clara! sjukt kul var det, ih, älskar er!
då blev det alltså ingen ridning, men ah, thelma förkännade att vila!
men dagen förstördes kan jag  säga..
har känt att Sissel vart lite öm fram, så bad min moster Frida kolla henne, (för hon är väldigt bra på sånt). jag var ju inte med så Ida sprang med henne, och så visade det säg att hon haltade vänster fram, :(. sen kände frida på hennes ben, och hon var svullen och varm, fast när jag red henne här om dan, visade hon inget.. Så blir att åka till Mantorp med henne. Fan, hoppas det inte är något allvarligt..
men nu ska jag kolla på teve, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0