dåligt bloggande, jag vet..

som rubriken säger, dåligt bloggande!
men aja, skärper mej nu!
idag har jag inte gjort alls mycket. Mest slappat, eller ja, först bada med skolan, askul!
va med clara och maja, sjukt kul!
sen ta bussen hem, och ge hästarna mat och sen teve! blev ingen ridning idag, på grund av as mkt regn, och thelma hatar de... så ah, vila idag :).
sen vid halv fem åkte jag och clara till gränna kollade på när några spelade bandy,eller tränade :).
vi kollade med anton tammelin :)
kul vare ^^
sen hem, nu ska jag göra läxan och sen sova! är astrött :o
men på torsdag blir det kliniken med Sissel, skippar skolan.
hoppas på det bästa! men det var inte alls lika svullet som igår iaf! så det är ju bra.
men ha det bra så länge pusshej!
bild oxå :)
hihi lotta <3
tjooockis !

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi får hoppas att allt är bra med Sissel, att det bara var nån sträckning eller så...

Fina bilder på dig o söta vovven! =)

2011-10-20 @ 12:28:49
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com/
Postat av: Ida

Åh, finaste myshunden. <3

2011-12-08 @ 14:02:20
URL: http://liveyourhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0